About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
■I'm just an ordinary girl who live on the earth,hope for a hundrum life,but i can't live without surprise to brighten up my life. ■I'm talkative but sometimes,I will be speechless. ■I like to sing but my voice is SUCK. ■People who don't like me can close this window immediatedly,yet,please don't simply judge me. ■I like joking & fooling around^^ but I'm not abnormal=]

Followers

My fanpage

Friday, March 26, 2010

鬱金香的花語


我不是一個喜歡香水味的女孩
我討厭玫瑰花的味道
我不喜歡那種噁心作嘔的氣味
可是
惟有一種花
是我情有獨鈡的
那就是鬱金香
我愛上它那可愛的花苞
沒有濃郁的味道
只有在它乾了
才那麽一點點的味道


玲瓏可愛有如酒杯狀的鬱金香
實為美人兒含羞嬌豔的笑容
從含苞待放至花朵盛開
可細細品味美人兒豐富多變
惹人憐愛的神情
無需話語
一切情意只願盡在不言中
嫵媚多情的鬱金香
就像那澎湃的熱情
無窮的愛意

鬱金香為天下有情人飲盡無限愛情的酒
如果你有愛在心裏口難開的煩惱
不妨送一束美麗的鬱金香
給心愛的他
透過他美麗的雙眼
感受你澎湃的熱情,
他會知道你愛的宣言
長長久久........

紅鬱金香-愛的宣言
粉鬱金香 -純純的愛
紫鬱金香-無盡的愛
白鬱金香-幸福的感覺
雙色鬱金香-美麗的雙眼

我記得那時候的你
送了我雙色的鬱金香
不過那些照片都因爲電腦拿去format了
全部一起不見了
T.T
哈~
我就知道我的雙眼是美麗的~~~





1 comment:

  1. hihi~ jessy, u also got write blog a? remember me ma? that day we watch ghost movie 2gether de

    ReplyDelete