About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
■I'm just an ordinary girl who live on the earth,hope for a hundrum life,but i can't live without surprise to brighten up my life. ■I'm talkative but sometimes,I will be speechless. ■I like to sing but my voice is SUCK. ■People who don't like me can close this window immediatedly,yet,please don't simply judge me. ■I like joking & fooling around^^ but I'm not abnormal=]

Followers

My fanpage

Monday, March 22, 2010

熱氣球

每個人在我的生活裏都只是過客
就算身邊最親的父母
我都無法強留他們

回頭看怕懦弱
往前走怕墜落
你們來得那麽刻骨
你們也可以來的那麽如新
我只能站在原地
每一次的相遇
兩個靈魂的踫撞
快樂,悲傷,爭吵,難過
直到離開
這兩個靈魂找不到任何的交集

corncorn 說
爱情就像热气球
越飞越高越飞越远.
我和你的距离就越来越远...
我想乘上它,和你說聲: 親愛的再見。 。 。

jessy說
我願變成那熱氣球
無憂無慮的
到了個沒有人認識你的地方

我願乘上那熱氣球
讓我在短時間裏
遇見那些應該出現在我生命裏的過客
那我沮喪的心情只有一霎那
不需要爲了每一次的出現開心
不需要爲了每一次的分開難過


2 comments: