About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
■I'm just an ordinary girl who live on the earth,hope for a hundrum life,but i can't live without surprise to brighten up my life. ■I'm talkative but sometimes,I will be speechless. ■I like to sing but my voice is SUCK. ■People who don't like me can close this window immediatedly,yet,please don't simply judge me. ■I like joking & fooling around^^ but I'm not abnormal=]

Followers

My fanpage

Tuesday, April 20, 2010

納悶

我的心情都在左右著我一天的生活
我根本就不知道自己在幹啥

他和她
都不是我能夠體會的

他說 ,不要在我的面前說她
他說,不要在我的面前說他不應該如何對她
他說了
She just your M,not his W.
很驚訝,很壓抑
儘管這已經不是秘密
可是從他口中說出來,太~~~~~~~~~
我真的無法接受
他不應該和我說

當我作出這個決定的當兒
很多事情的發生
我都應該掌握了
冷言冷語的
輕視的眼神
失望的眼神
哀嘆的語氣

我不曉得如何去處理現在的問題
就因為我知道你的感受
所以當初才做了這個決定
可是這個決定影響了我
也影響了現在的你
現在的全部

有時候我在想,為什麼我就無法決絕點?
思前慮後的
自私點那該多好~

你的一言一語讓我很心寒
讓我不知道怎麼去面對
我的心在掙扎
可是我告訴自己
夠了,不要再猶豫了
疼自己多一點吧
不要讓自己再繼續墮落下去

很多東西都纏繞著我的小腦袋
這根本不是它能夠承受的


2 comments:

  1. If you don't know what should u do now,
    just take your time and find some jobs to earn money, believe there will a day you would find you way to head.
    Family problem is easy to solve, since family is stands for everlasting.
    When the wave is over, sit down and discuss, there must exist a solution for you.

    Cheer, Jessy!

    ReplyDelete