About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
■I'm just an ordinary girl who live on the earth,hope for a hundrum life,but i can't live without surprise to brighten up my life. ■I'm talkative but sometimes,I will be speechless. ■I like to sing but my voice is SUCK. ■People who don't like me can close this window immediatedly,yet,please don't simply judge me. ■I like joking & fooling around^^ but I'm not abnormal=]

Followers

My fanpage

Saturday, September 26, 2009

$$不夠用

這個月的錢都用得比較快
原來不在家開爐
用在吃的錢都蠻多的
下個學期一定要自己來
在外面吃
用錢真的很快~~~!!

朋友們都回去ipOh了
剩我一個人孤零零的
摻了好多抽煙的傢伙
遇過一個很犀利的傢伙
在mamak短短的時間裏面
已經抽了6支~!!
我真的佩服他
真的很想大聲說
“你好犀利啊”

天啊
我服藥的次數多了
現在已經沒了
好希望早一點回家啊
要不然真的很辛苦
心跳快得不像自己了

前幾天去看了醫生
沒辦法
突然發作了
就這樣成了我的額外開銷
真的給錢給得很不甘願啊~T^T

加上下個月的房租又要提早交
我真的沒有那麽多錢用了
老豆阿,
快點急救我
你的寶貝女兒快挎了~@@

就這樣,這個月的我變窮光蛋了

不過
原來這個世界還是有好人的
説好不好,說壞不壞
不過對我來説
請我吃東西的傢伙都是好人~
哈哈哈哈哈
誰要做好人
很容易
請吃


如果看不過眼可以離開我的Blog
如果覺得我是裝可憐,可以大聲罵我
我不在乎

我就是我

7 comments:

  1. 很率直哦!!
    直接坦白的人不会让人看不过眼哦!!
    努力加油哦!
    Eric_Lee

    ReplyDelete
  2. 你好可爱!我喜欢教导你这位朋友!很高兴认识你。

    ReplyDelete
  3. zoey~教導??噢噢。。。。??

    sseng~什麽啦~~~@@

    ReplyDelete
  4. haha,hey gal dun eat 2much of medicine no good 1

    ReplyDelete