About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
■I'm just an ordinary girl who live on the earth,hope for a hundrum life,but i can't live without surprise to brighten up my life. ■I'm talkative but sometimes,I will be speechless. ■I like to sing but my voice is SUCK. ■People who don't like me can close this window immediatedly,yet,please don't simply judge me. ■I like joking & fooling around^^ but I'm not abnormal=]

Followers

My fanpage

Sunday, September 5, 2010

迷茫

有時候在想
到底是迷失了自己還是方向
站在這個人生的交叉
那么多個出口
我很彷徨

開始忘記自己本來的目的
開始忘記自己到底要做些什么呢
現在的工作和陪坐真的沒有什么分別
幸運的,就遇到好的客人
不好的,就遇到抹上摸下的
不過上班了兩天都沒遇上這樣的人
反而讓我看到那邊女孩子的恐怖
太驚人
搞得我都不敢看
還真的夠力下的

為了錢,
那么多女生要出賣自己的肉體
難道要做到那樣嗎?
那些錢真的不夠花嗎?
到底是為了什么?
物質?學業?家庭?

不過,在那邊
我只需要做好自己的本分
不要超過自己的原則
存好錢
我要買車
我要買D90
我要買回我的電話~!!



1 comment: