About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
■I'm just an ordinary girl who live on the earth,hope for a hundrum life,but i can't live without surprise to brighten up my life. ■I'm talkative but sometimes,I will be speechless. ■I like to sing but my voice is SUCK. ■People who don't like me can close this window immediatedly,yet,please don't simply judge me. ■I like joking & fooling around^^ but I'm not abnormal=]

Followers

My fanpage

Tuesday, November 17, 2009

順子-回家

我還不明白 為什麼你離開了我
沒有你的電話 沒有一封信
我每天晚上在這裡 那裡也不想去
可是 我好愛你 我覺得我會離不開你
可惜 我丟了你 慢慢我的眼淚留下來

回家 回家 我需要你
回家 回家 馬上來我的身邊

別再哭 就讓他走 再多痛苦的等候 相信我也能承受
閉上眼 不再留戀 你卻一遍又一遍 出現在想你的夜
別說 不會有結果 永遠永遠 別說分手
而你 又怎麼能夠 就這樣的放手 一去不再回頭

Be here, just be there, my one and only love
回家 馬上回家 我需要你 Woah~

回家 馬上回家 我需要你
回家 回家 馬上來我的身邊
Be here, just be there, my one and only love
回家 回家 馬上來我的身邊

----------------------------------------------------------------------------------------------------
這個sem開始
我都很少出門了
就連晚上也不去mamak了
朋友都以爲我搞自閉
有人認爲我真的在用工讀書
其實,我只是不知道躲在家裏
不出門,除了上網
我還能做什麽
只好讀書

我不想出門
我不想一打開門,就會踫到他
我害怕我的眼淚不聽話
就連有時候不小心看到他的背影
心跳都漏了一拍
那感覺好難受

會回來嗎~?

No comments:

Post a Comment