About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
■I'm just an ordinary girl who live on the earth,hope for a hundrum life,but i can't live without surprise to brighten up my life. ■I'm talkative but sometimes,I will be speechless. ■I like to sing but my voice is SUCK. ■People who don't like me can close this window immediatedly,yet,please don't simply judge me. ■I like joking & fooling around^^ but I'm not abnormal=]

Followers

My fanpage

Monday, July 13, 2009

封鎖

剛看回以前的聊天記錄
裏面的你和我都似乎熟悉
裏面許下的承諾
說過的每一句話
都是那麽美好

我突然發覺
我只想把你和我的回憶留在那一刻
沒有殘酷的現實
只需休止
不需停止
因爲我不想忘記快樂

把回憶留在曖昧不明的關係
是我慣風
因爲,那才是最好的樂章

不需要問你爲什麽這麽對我
不管你是不是在flirt
我相信就是了



男生幾乎都是下半身思考的動物
我本來半信半疑的
現在
我相信了
只要需要,什麽都不管了



No comments:

Post a Comment