About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
■I'm just an ordinary girl who live on the earth,hope for a hundrum life,but i can't live without surprise to brighten up my life. ■I'm talkative but sometimes,I will be speechless. ■I like to sing but my voice is SUCK. ■People who don't like me can close this window immediatedly,yet,please don't simply judge me. ■I like joking & fooling around^^ but I'm not abnormal=]

Followers

My fanpage

Friday, June 12, 2009

不完美の❤



好久沒有好好的畫畫了
上完課
天氣熱
很累
可是不想休息
發覺到我的手畫生疏了
加上用按筆勾圖
簡直就是敗筆
蝴蝶不Balance
缐條完全不夠柔

可是我在想
應該沒人了解我的意思吧。。??
哈哈。。=]

拍下來
讓大家看看
只是希望可以得到更多的意見
還有
可以讓我知道有誰明白我的塗鴉
哈哈
謝謝



3 comments:

  1. 还好啦。。
    没你说的那么难看啦。。
    给你看我的你才会笑死呢~~
    ;p

    ReplyDelete
  2. 那个那个
    很好看啦
    等我考完试了
    有空了
    我拍我画在课本的给你看
    哈哈哈
    幼稚到翻XD

    ReplyDelete