About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
■I'm just an ordinary girl who live on the earth,hope for a hundrum life,but i can't live without surprise to brighten up my life. ■I'm talkative but sometimes,I will be speechless. ■I like to sing but my voice is SUCK. ■People who don't like me can close this window immediatedly,yet,please don't simply judge me. ■I like joking & fooling around^^ but I'm not abnormal=]

Followers

My fanpage

Wednesday, March 30, 2011

每當我腦海裡想起了
【 誰還記得是誰先說,永遠的愛我。。。】
那時候的我,
心情超複雜~

你對我,漸漸地,
變得好遠,好疏忽
你的冷落狠狠地把我丟到谷底
那可怕的洞穴,讓我看不見自己的眼淚

你不再理會我的信息,我的來電顯示
你不再為了我早點回家,看看在家等你的我
你說,你可憐我,你同情我。
可是,這都不是我要的
如果不是愛,為什麼還要繼續拉扯呢~?

我無法帶給你,你要的快樂
我給的都只是,讓你厭倦了我。
我不停地告訴自己,不斷地想你對我的好
其實,如果我沒和你一起去,你會過得比較快樂,是嗎?

壓抑在心裡的眼淚
在我手指不斷敲打鍵盤的那一刻
傾盆而下

我不斷回憶著,找尋著
我發現,我真的墮落到無止境的懸崖
原來,帶給你的,都只是痛苦的回憶~

1 comment: