About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
■I'm just an ordinary girl who live on the earth,hope for a hundrum life,but i can't live without surprise to brighten up my life. ■I'm talkative but sometimes,I will be speechless. ■I like to sing but my voice is SUCK. ■People who don't like me can close this window immediatedly,yet,please don't simply judge me. ■I like joking & fooling around^^ but I'm not abnormal=]

Followers

My fanpage

Wednesday, October 27, 2010

噩夢的開始

吵架,越來越嚴重了
無理取鬧,任性妄為
通通都來了
就連平時不敢說的話
全部比利巴拉說完出來了

這一次的東西
我全部都徹徹底底收拾好離開了
那一剎那,我真的很想去找我的表妹
那一剎那,我真的很想離開
無聲地哭泣
眼淚流到滿床都是
結果就睡著了

你搖醒了我
朦朧地看著你
那股衝動,很想,習慣性地抓著你的手
在那不清醒的狀態下
我以為前一分鐘發生的事情
都只是一場夢
眼尾瞄一瞄
行李就在我隔壁
原來,這是真的~~~~
很難過,很難受
不想起來,繼續睡下去

這一次,真的可以如你所說的
我會過得比從前開心?
我可以避違別人的冷眼涼語?

在另一頭看熱鬧的傢伙
應該會落井下石,在一旁開心的開香檳了吧~
你們說過的話,做過的東西
不要以為我真的不知道
誰對我好,誰對我假
我都看得一清二楚
面對麻煩只會把責任亂推~~~~

這一切煩惱
我真的希望,可以很好的畫上句點。

3 comments:

  1. take care ya~
    hope u will b ok...

    ReplyDelete
  2. woi woi ~~~
    chill lar ....
    when wan go shake shake again XD

    ReplyDelete
  3. how r u ? are u fine? be hapi, dun worry , god will bless u :) gambateh my friend ^^

    ReplyDelete