About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
■I'm just an ordinary girl who live on the earth,hope for a hundrum life,but i can't live without surprise to brighten up my life. ■I'm talkative but sometimes,I will be speechless. ■I like to sing but my voice is SUCK. ■People who don't like me can close this window immediatedly,yet,please don't simply judge me. ■I like joking & fooling around^^ but I'm not abnormal=]

Followers

My fanpage

Friday, August 13, 2010

What A bad luck~!!

這個地方比起我的hometown
遠遠的不安全
行竊的事件發生得特別多

前陣子
姑姑家進賊
3部laptop被偷了
許多現金也沒有了

昨天 clubbing 后
和朋友在Jalan Ipoh 吃點心
朋友的車鏡被人割破了
我的 IC,Lisence,ATM Card 還有一些錢也沒有了
媽的,我心愛的裙子和化妝品也報銷~~~~
我的朋友更慘
電話也沒了
不用說,錢也沒了啦
車鏡都不知道修理了要多少錢

有時候真的不知道為什么那些人那么喜歡揩油~!
我上班的時候遇到的這件事,真的太過分了
我完全無法忍受~~!!!
我的朋友在clubbing的時候也是
也不知道那個人是誰
氣得她都哭了

我發覺
beer和liquor是不可以一起喝的
一起喝了,肚子真的不好受
嘔到我要死的

可憐的dear
明明已經累到走不到路
還要照顧我
弄東西給我吃,煲熱水給我洗澡
然后才一起睡覺


No comments:

Post a Comment