About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
■I'm just an ordinary girl who live on the earth,hope for a hundrum life,but i can't live without surprise to brighten up my life. ■I'm talkative but sometimes,I will be speechless. ■I like to sing but my voice is SUCK. ■People who don't like me can close this window immediatedly,yet,please don't simply judge me. ■I like joking & fooling around^^ but I'm not abnormal=]

Followers

My fanpage

Wednesday, December 8, 2010

其實

其實我什麽都不想說
其實我什麽都不想做
其實我什麽都不是

不想告訴人,我在幹嗎
不想做些我應該要做的東西
不想成爲你們心目中的乖乖女

其實我不想離開怡保
我但願自己沒有很你們吵架
我但願自己從來沒有認識他

其實我不想讀書
可是,我愛面子
我不想被人看扁
也不想成爲你們的眼中釘

其實我真得很沒用
我發覺我的人生已經失去了鬥志
我不像以前的我

其實我不是不去做工
還有很多東西讓我去做
我只是想,這個生日有你們的陪伴

其實
我有好多好多的秘密
我有好多好多的委屈
我都不知道怎麽開口
因爲,在你們心中
我的存在與否,已經不重要了~

No comments:

Post a Comment